Thursday, March 4, 2010

Amandas förväntningar

Jag tycker att det ska bli spännande att prova på något nytt och lite annorlunda Det är bra att variera utlärningstekniken och lektionerna Det göra att man inte tröttnar. Sen tycker jag att det är bra att det inte ska pågå under så lång tid det gör också att man inte tröttnar.

Boken verkar än så länge att vara ganska bra, har fortfarande inte kommit in i den riktigt men den är säkert väldigt uppslukande.

Att skriva citat kan bli kul om man väl hittar något att skriva om och om man kommer igång.

4 comments:

Camilla Lindskoug said...

Bra att du försöker förklara och utveckla dina tankar. När det gäller att hitta citat är mitt tips att inte läsa för fort. Då hinner man varken tänka efter eller reagera på bågot. Läs långsamt så att du märker när du stöter på något som får dig att haja till lite - då kan det kanske vara ett avsnitt som är lämpligt att kommentera.

Anonymous said...

Jag tror faktiskt att jag har läst i en lagom takt, med tanka på att jag tycker att jag har hittat ganska bra citat. Har valt bitar som verkligen har fått mig att stanna upp och tänka efter.

Jenny said...

Jag har också upptäckt det med tandpetare, ( citat 10) Jag håller med dig helt om att han kanske vill vissa en tuff sida. Men han röker ju också och man får inte röka på sin arbetsplats, så han använder kanske tandpetaren som en ciggaret som får han att tänka på något annat.

Fjortis93 said...

Jag vet inte hur jag ska säga detta men har bestämt mig att berätta detta över bloggen. Jag är djupt förälskad i dig och kan inte föreställa mig ett liv utan dig. <3
Jag hoppas du kan besvara mina känslor