Wednesday, March 3, 2010

Philips förväntningar

Jag tycker det ska bli både roligt och intressant att arbeta genom detta sätt. Det kommer bli mycket enklare och mycket smidigare. Boken verkar också bra :) Jag tog Håkan Nesslers bok pga att jag tyckte att den verkar mest spännande! Boken har också utsetts till den bästa svenska deckare år 1996, vilket också lockade!
Jag har läst cirka 30 sidor in i början av boken och jag tycker att den verkar bra och skriven på ett så intressant sätt att man redan håller på att bli fängslad och vill läsa mera. Nackdelen med att blogga såhär, kommer nog vara att många kommer glömma vart dom ska logga in och hur bloggen fungerar, och att dom kommer att glömma uppdatera sina inlägg

2 comments:

Camilla Lindskoug said...

Bra att du förklarar dina tankar, som du gör med boken i det här inlägget. På vilekt sätt blir det förresten enklare och smidigare när man jobbar via en blogg? Finns det nackdelar? Utveckla, utveckla!

Fjortis93 said...

Håll käften och utveckla det själv Camilla